Fredag

Har precis kommit hem från kalaset hos Annika. Himla trevligt måste jag säga, och barnen lekte bra med varandra, trots sina sjukdomar ;)
Vi åt lite glass och kladdkaka, och Annika blev glad för vår prestent. Och ja, hon gillade kortet! :)





Vid lunch hämtades Enya av hennes pappa men jag stannade kvar och pratade lite skit. Efter ett tag kom Kim hem med käk, så nu slapp jag ju laga mat. Kanoners :)

Snart är det dags att gå ut på marknaden. Stånden är redan uppe och lite folk hade börjat komma såg jag när jag kom hem. Tar väl 2 min att gå igenom det, men aja.. är det marknad så är det :)


Nu ska jag lyssna lite på den där låten igen (ja, jag vet - jag är besatt! ;)) och plocka iordning litegrann..

Ha en trevlig fredag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja det blir att snart gå ner en sväng på marken. men jag har ju redan cyklat igenom den när jag åkte hem fårn jobbet, så jag såg ju lite vad det fanns... kram

2008-08-29 @ 16:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0