Dagen som gått

Nu är jag fri från gnäll och tjat, för nu sover hon äntligen :)
Nej, vad elak jag låter, men så har det faktiskt varit idag. Full fart, tjat, tjut, gnäll, osv.. Gjort allt hon inte får, och vet att hon inte får. Inte så konstigt att jag blir galen! :P

Vi gick till Droppen på eftermiddagen också, en timma ungefär. Allt bara för att jag inte orkade med henne just då.
Men på Droppen sköter hon sig självklart exemplariskt och tycker allt är jättekul. Så det är ju positivt i och för sig.

Skönt att hon får gå till dagis imorgon igen, hon behöver verkligen det! Och jag med känner jag.
Allt blir ju dubbelt så jobbigt när man inte mår helt hundra.

Så efter jag lämnat av henne så tar jag med mig Jenny och åker till stan. Ska shoppa doppresent till Felicia. Hoppas jag hittar nåt fint :)


Annars så har jag pratat med mor idag. Hon kommer kanske hit en sväng på torsdag och stannar till fredag. Men inget är bestämt än. Hon ville inte "boka" något ifall jag har andra planer ;)
Hon ville i alla fall bara säga hej till Enya, innan hon åker vidare till min mormor :)

Och så var pappa här en sväng ikväll, på blixtvisit som vanligt. Pratade några minuter, gosade lite med Enya och så åkte han igen, hehe. Men trevligt att han kommer förbi bara sådär :)


Nu ska jag faktiskt försöka kurera mig lite. Jag känner att näsan blir värre, och det är inget bra!
Hur ska jag klara av att missa mina planer i helgen??
Näe, det går bara inte!! ;)



Förresten, såg att mina inlägg på sista tiden bara innehållt text.. trist!
Så här kommer två bilder på skrutt från ikväll :)

 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Trevlig med lite bilder =) inte dumt med besök ju hoppas du får de trevlig om din mamma kommer till dig =) kram

2008-08-25 @ 20:45:40
Postat av: Jenny

ja, det kan vara lite roligare att läsa om det är nån bild då o då men det går ju lika bra att läsa ändå.... hoppas att du får det trevligt om din mamma kommer på besök.. visst är det kul att när folk bara kommer förbi sådär är väl kul om dom an stanna lite längre oxå.. kram

2008-08-25 @ 22:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0