Been there, done that

Nyss pluggade jag in min externa hårddisk för att leta gamla CV osv, och gissa vad jag hittade?
Jo, gamla dagboksinlägg sedan flera år tillbaka. Fasen vad kul sånt är!

Jag måste erkänna att jag var riktigt duktig på att skriva förr, att formulera mig på ett bra sätt, att hitta rätt ord.
Antagligen var det för att jag nyss gått ut skolan, och hade vanan av att skriva redan inne. Men i och för sig så har många gett mig beröm för mitt skrivande, så jag kanske hade lite talang ändå?

Mycket av det jag skrivit känner jag så väl igen, känns som det kunde varit skrivet i förra veckan.
Det konstiga är dock att jag inte verkar ha lärt mig så mycket av mina misstag, för nu är jag där igen. Dumt, dumt.
Jag skulle så gärna vilja publicera vissa bitar av inläggen, men är rädd att avslöja vem jag skrivit om. Vill inte hänga ut någon här i bloggen.

Men om jag väljer ut bitar som är "anonyma" kanske det blir lite inlägg ändå. Kanske inte är kul för andra att läsa, men för mig :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

klart att det är kul att sitta o läsa allt gammalt som har skrivit.. blir ju lite kul samtidigt o se om man kommer ihåg hur det var då man skrev det... kram

2008-08-29 @ 16:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0