Bara för att få ett inlägg

Sammanfattning sommaren 2008



Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Absolut, många saker!

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Var bara hemma i Sverige

Var det något du saknade sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Bättre väder, mer fester och semester!

Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
19/7


Största misstaget?

Det vill jag inte nämna här

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, faktiskt inte :)

Bästa köpet?
Hmm, jeans och jeansleggings.. kanske?

Vad spenderade du mest pengar på?
Min 3 i 1-skrivare antagligen, om det räknas till sommaren

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Absolut. Vännerna och söt ;)

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Leona Lewis - Bleeding Love

Är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Ledsnare skulle jag tro!

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit ute och rört på mig

Vad önskar du att du gjort mindre?
Deppat

Hur tillbringade du din midsommarafton?
Då var jag och Enya hos min mamma i Mullsjö. Åt gott och umgicks med fina människor

Blev du kär i sommar?
Usch, kan ju inte ljuga.. så njaaa... liiiiiiiite kanske? ;)

Hur många förhållanden?
Nada

Favoritprogram?
Allsången får jag väl säga då


Bästa boken du läste i sommar?
Läste ingen alls


Största musikaliska upptäckten?

Ingen aning

Något du önskade och fick?
Ja, ett hångel.. haha!

Något du önskade dig men inte fick?
Japp, men det säger jag inte här

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Självklart, finns det väl alltid!?
Semester, bättre väder är väl några exempel..

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Rätt så slappt

Vad fick dig att må bra?
Solen, vännerna, Enya, familjen, fester, söt ;)


Vem saknade du?

Saknade vet jag inte, men såklart önskar jag ju att mamma bodde nära

De bästa nya människorna du träffade?
Lollo, Benny och Fredric :)

Sommarens sötaste?
Söt, såklart ;)

Sommarens besvikelse?
Vädret och att jag inte kom iväg på nån semester

Sommarens bästa?
Grisfesten!

Sommarens snällaste?
Jag? Haha, nejdå.. men många är ju snälla :)

Sommarens roligaste?
Grisfesten.. igen :)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilka roliga frågor :)

2008-08-21 @ 19:52:28
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

Ja, visst är de ;)



Gör en du med vettja!

2008-08-21 @ 20:36:16
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: benny brandman :D

hehe roliga frågor :D

2008-08-21 @ 22:38:00
Postat av: benny brandman

hehe roliga frågor :D

2008-08-21 @ 22:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0