Äntligen får folk arslet ur..

Nu har jag äntligen en fungerande spis, med spisskydd (dock inte alls fint, men det fyller väl sin funktion), och garderobsluckor i hela hallen. Jippi!
Dock inga handtag än, men ringde precis Stångåstaden igen, så de ska försöka klara upp det där.. Hoppas det blir klart snart, det är fasen trist att inte kunna öppna garderoberna på ett vettigt sätt!

Och snart kommer även mina nya köksluckor, så sen kommer jag ha en fin lägenhet :) Hyfsat i alla fall!


Idag på dagis satt jag inne och läste medan Enya var ute och lekte. Det gick kanon, och hon verkade inte leta efter mig alls. Sen när jag kom ut igen när det var dags att gå hem, blev hon jätteglad :)

Däremot var det ingen höjdare alls att lämna dagis, allra helst ville hon nog vara där hela dagen, hehe..
Imorgon är vi lediga, för då är det personalmöte. Synd att Droppen är stängd fredagar, annars hade vi kunnat gå dit en sväng. Nu får vi se vad vi hittar på :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Så bra att du har skydd i köket nu för Enya. =) Så kul att höra att de går så bra på dagiset för hennes del =) Hoppas ni hittar på något roligt på fredag kram

2008-08-14 @ 14:25:00
Postat av: Lollo

Kul med ny spis! Vi har beställt ny kyl och frys nu, så vi ska få stora, men det lär väl ta några veckor innan det kommer.. :S Fint sen när dina luckor kommer oxå!! :)

Kram

2008-08-14 @ 15:53:07
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja, det måste vara skönt att få ditt luckerna men det vore ju bra om han hade med sig ochhade satt dit lite handtag åt dig med... det är väl bra att ha ett sånt skydd så att inte Enya bränner sig när du lagar mat. längtar efter att dom sk aringa så dom kan komma o tapetsera om det rum dom ska göra åt mig och tills jag får min nya spis o kyl och frys.. kramkram

2008-08-14 @ 20:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0