Allt blev bara fel

Jag kom nästan försent till dopet igår, men Jenny skjutsade upp mig som tur var! Det hade inte börjat, och jag var heller inte sist. Jag satte mig på samma rad som Lollos släkt, och tog upp min kamera för att försöka se hur bilderna kunde tänkas bli.
Vad får jag se då? Jo, att jag hade glömt minneskortet hemma! Jävla pucko :P
Gick bort till Lollo för att berätta hur det låg till, men jag fick leka fotograf ändå, med deras lilla kamera istället.

Dopet var i alla fall jättefint, och samma präst var det som döpte Enya.
Felicia sa heller inte så mycket när hon fick vatten på huvudet, men det var nog lite läskigt att ligga i någon annans armar kan jag tro :)
Det tog ju inte så lång tid i kyrkan, och skönt är väl det egentligen - för kyrkor är inte min grej direkt :P

Efteråt var det fika och paketöppning i församlinghemmet. Många fina presenter fick hon, Felicia!
Det bjöds på smörgåstårta och bakelse, men eftersom jag inte äter smörgåstårta fick jag en alldeles egen smörgås. Eller två rättare sagt, men jag orkade bara en. Megastora var dem med massa gott på :)

Det var faktiskt trevligt att träffa lite folk jag aldrig träffat förut.
Pratade lite med Tobbes pappa (?) och hans kvinna. De bor i Halmstad, det ni! Gessle kom såklart på tal och han berättade att han kört både Per, Åsa och Gabriel många gånger, han är nämligen taxichaufför :) Vadå fusk!? Jag vill med träffa Per! ;) Aja, nångång händer det nog, det ska jag se till!

Jag fick skjuts hem av Lollos pappa och var väl hemma här vid kl 15, då jag satte mig vid datorn en sväng och lyssnade på musik. Jag skulle städat, men orkade inte det. Tar det imorgon istället tror jag, eller någon annan dag i veckan.
Hur som helst tog jag en dusch och gjorde mig klar för kvällen, gjorde mig riktigt snygg om jag får säga det själv ;)

Jag tog med mig mitt dricka (ja, jag hade ångrat mig!) och gick över till Jenny strax innan 19. Det första jag hörde när jag klev innanför dörren var MIN låt. Sa åt Jenny att ta bort den direkt, för igår kväll förstår ni var jag på dåligt humör och ville aldrig höra den där låten igen! Anledningen till mitt dåliga humör förstår nog alla som känner mig, så det tänker jag inte ens gå in på..

Hur som helst, kvällen var trots mitt humör väldigt trevlig, fram tills dess att jag förstörde allt. Vad exakt som hände tänker jag heller inte gå in på, men så var det i alla fall.
Har bett alla om ursäkt, men "skadan" är ju redan skedd så att säga. Mår ändå skit över att det blev som det blev...



såhär arg var jag igår, hihi ;)

Kommentarer
Postat av: Macke tondöv

Du lägg av du förstörde inget för nån, kanske "bara" för dig själv för du va ju inte så pigg på slutet hihi. Men du mådde ju inte så bra så lägg ner ånger tankarna o gå vidare, Jag hade kanon kul o trevligt så ryck upp dig o drick lite mer lugnt nästa gång hehe. Puss o kramar vännen

2008-08-31 @ 13:59:39
URL: http://mackeandersson.blogg.se/
Postat av: Lollo

Exakt, instämmer med Macke, du förstörde inget alls! Alla har ju dåliga dagar, eller hur? Det är ju "han där uppes" fel!!

2008-08-31 @ 14:44:30
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Lollo

O föresten, Macke, du är inte tondöv, du är ju bäst!! :D

2008-08-31 @ 14:45:30
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Jenny

du har inte förstört nått det var en trevlig kväll håller oxå med kusse o lollo i det dom skriver... alla har vi oxå mått så där dåligt... så det är inget att bry sig om... tycker om dig i alla fall... kram

2008-08-31 @ 17:12:15
Postat av: Lollo

Tack för du kom o hjälpte till o tog kort =)O tack för prisenterna Felicia fick av dig o enya =) Skickar lite kort sen när allt har komit in =)Tack änu en gång. Kram

2008-08-31 @ 22:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0