Åh!

Vilket underbart väder vi har! Regn, regn och åter regn.

Vad gör man idag då?
Jag skulle städat igår, men det blev inte av. Tänkte göra det idag istället, men varför göra något idag man kan skjuta upp till morgondagen? :P
Idag blir det Tornby med Carro istället, sen åker vi hem till henne och jag slaggar där.
Najs att komma iväg lite!

Ska ha en riktig tjejkväll ikväll. Fixa benen, naglarna, ansiktsmask osv. Trevligt!

Nu är det duschen som gäller, sen när Carro kommit hit ska vi äta frukost. Smörgås med makrill i tomatsås, kokt ägg och Proviva - det är grejer det! :P


Uppdaterar nog ikväll.
Ha det så bra alla!
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman!

Jo,vi haft det riktigt bra,och tur med vädret har vi haft med.För mig gör det inget att det regnar idag,men det är klart att det är trevligare med sol.Det är det ju alltid.



Nä,städa är faktiskt inget roligt.Jag bävar inför torsdag då det är dags för oss att städa igen.



Hoppas du får en trevlig kväll :).



Puss

2008-08-04 @ 14:28:43
Postat av: Yvonne

Hej! För min del får det regna för det är första dagen att jobba efter sem. och inte blir det så varmt i lght. Ser att du ska till Skänninge på onsdag, kanske jag kan få komma veckan därpå istället då?

Härligt att få ha en tjejkväll..passa på och njut nu när du har bara dig själv att tänka på....kramar

2008-08-04 @ 15:50:11
Postat av: Torbjörn

Låter som om nåt en annan sa när man pratades vid på msn....att skjuta upp saker och ting till nästa dag...som jag sa då...allt har sin tid här i världen... =) Ha kul idag,tråkigt kan vänta.

2008-08-04 @ 20:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0