Åh nej!

Idag var Enya och jag på Droppen på förmiddagen. Träffade Josse och Thindra och Linda och Nova. Trevligt trevligt!
Verkar som om jag står lite för måndagens underhållning, men det bjuder jag på :)


Enya äter fortfarande väldigt dåligt, men antagligen är det på grund av tanden, och att hon är förkyld! Trodde hennes förkylning gått över, men icke. Hon var ju hos sin pappa i helgen och han har ju varit sjuk i veckan. Antagligen hans baciller hon blivit smittad med :(

Och jag då.
Jag är på väg att bli sjuk jag också. Täppt i näsan och har världens sprängvärk i skallen. Toppen!
Passar utomordentligt bra nu såhär till helgen.. blää!
Jag som har både ljungsbro marknad, ett dop och en fest jag vill gå på. Typiskt!

Hoppas verkligen jag hinner bli frisk tills dess!


För övrigt så går jag och Enya varandra på nerverna just nu! Tjurigare unge får man leta efter!


Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars er små sötisar,

Hoppas ni KRYAR PÅ ER snart.



Jag tänker på er!



2008-08-25 @ 15:59:34
Postat av: Lollo

Inte kul o bli sjuk inte ju krya på dig o hoppas du blir frisk så du kan komma till dopet =) kram

2008-08-25 @ 17:43:15
Postat av: Torbjörn

Trist med baciller och sånt...men hösten kommer ju närmre med dess tråkiga sjukdomar.

Krya på er.



Ps. Skrutten kanske har kommit in protest-fas. =)

2008-08-25 @ 19:15:02
Postat av: Anonym

Tråkigt att bli sjuk.. Det brukar alltid vara en massa sjukdomar som kommer efter semester o sommarlov när alla samlas igen..

Och smittad kan man bli av vad som helst, det räcker med att ta i samma handtag som nån som har virus baciller..

Men tråkigt är det.. När barnen börjar skolan efter sommarlov så kommer lössen det slår aldrig fel!!

Krya på er!!

2008-08-25 @ 22:13:57
Postat av: Jenny

inte kul om du ska bli sjuk till helgen... blir ju inte det samma om inte alla är där... hoppas att ni blir bättre..

2008-08-25 @ 22:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0