13:e aug

Jag skriver som jag brukar, dagis gick bra idag också! Skönt det visserligen, hade varit jobbigt om Enya velat vara hos mig hela tiden.
Nu är det ju inte så alls, utan hon kom bara en gång och kollade läget lite. Jag var med ute idag, men satt på en bänk med något barns pappa och läste lite.

Det är ju ingenting som sker ofta direkt, läsning alltså. Men det kan vara rätt kul och intressant, bara man hittar en bra bok. Mamma räckte över mig "Såld" av Natasja T och Vera Efron, och sa att jag var tvungen att läsa den.
Det är en sann historia om trafficking, och den verkar faktiskt himla bra. Jag hann inte läsa så mycket idag, men kommer med all säkerhet fortsätta ikväll eller imorgon igen!



Idag är det onsdag, och Enyas pappa kommer som vanligt och hämtar henne. Idag kommer han innan mellis, och när Jenny slutat jobbet åker hon och jag in till stan.
Ska kolla lite på toppar till på lördag, och så ska jag byta mina fina jeans jag köpte senast. Antingen till en annan modell, eller så blir det bara till en storlek större.
Hoppas det finns bara!
Jag borde inte handla något, men hittar jag en fin top kan jag nog inte motstå.
Måste ju vara fin på lördag! ;)


Nej, nu ska jag nog titta på det där dåliga på tv jag klagade på igår. Mest för att det var så länge sedan sist ;)

Hörs senare,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0