Telefonfobi botad

Som de flesta vet har jag hur länge som helst lidit av telefonfobi - jag ringer alltså inte mer än till vänner (knappt det) eller samtal jag verkligen måste ringa..

Men nu tror jag att jag blivit botad!
Senaste veckan har jag säkert ringt över 30 samtal ang allt som har att göra med flytten osv... så nu känns det inte lika jobbigt längre!

Sen att jag blir idiot på allt som har med bidrag att göra, det ska jag inte dra upp.. Men jobbigt är det, speciellt när jag har Enya hemma..

Tycker jag suttit i telefon hela dagen idag, men jag är fortfarande inte klar.
Måste ringa banken och A-kassan imorgon, innan jag åker till stan och ska fixa med alla papper.

Fy attans vad skönt det kommer bli när allt är klart!

Kommentarer
Postat av: Anna

Heja dig :o)

puss

2008-04-09 @ 18:18:15
URL: http://annot.blogg.se
Postat av: Yvonne

Grattis till lägenheten. Perfekt med altan för er.
Jag måste bara säga att makeovern på er tre var mycket tjusigt:) Hoppas vi kan ses lite mer när det blir sommar...kramar

2008-04-09 @ 19:23:13
Postat av: Marina

hej! tråkigt att höra allt som hänt men huvudsaken är att ni mår bra! Soffan har vi köpt på mio, beställde den i julas men de kanske har kvar den, var 50% på den då så vi betalade bara 12 000 kr. Kan inte du fixa min sida nån dag.. jag är så kass på det :P ta hand om dig! kram kram Marre

2008-04-10 @ 09:44:08
URL: http://marre10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0