Shit, vad kul!

Idag har jag skrivit kontrakt på en lägenhet, så nu är den min!
Blev faktiskt en annan lägenhet än den jag skrev om förra gången.. Detta är en 3:a, med balkong OCH uteplats! Kan inte bli bättre! Kanon blir det i sommar!

Visst, den var lite sliten invändigt och tapeterna var inte det finaste jag sett, men köket och hallen kommer i alla fall tapetseras om! Jag valde tapeter idag med hjälp av Annika och det kommer bli så snyggt! :)

Det roligaste var att Enya kröp direkt in i hennes blivande rum. Det var barnrum tidigare och hade en bård med nallar på :)
Inget jag skulle valt, men det får duga sålänge!


Inflyttning 1 maj på denna också, så det är snart dags att börja packa!
Känner att paniken börjar närma sig lite smått, över både packning och annat som ska fixas.
Men det ordnar sig ;P

Jag har ju faktiskt en lägenhet nu! Jag är SÅÅÅ glad!

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS TJEJEN! :)
Tack för senast!
Puss,puss

2008-04-08 @ 17:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0