Lilla Felicia

Idag har som sagt Lollo och lilla Felicia varit här.
Det var så kul att träffa dom, och så liiten hon är. Hihi.
Nästan lika liten som Enya var när hon föddes, men så är hon ju för tidigt född oxå. Inte så konstigt då :)

Blev nästan lite sugen på en liten igen, men har ju ingen att skaffa nån med så jag kan lika gärna sluta fundera, hehe!
Enya var helt fascinerad av Flisan, vågade inte röra henne i början - men det slutade med att vi fick hålla Enya ifrån henne sen så hon inte skulle göra henne illa. Kan tänka mig att det var konstigt med en levande docka!

Trevligt att ses igen som sagt, och hoppas det blir en längre stund nästa gång!

305004-147
305004-148
305004-149
ett tappert försök att få med alla fyra på samma bild - inte så snyggt dock
305004-150
305004-151
305004-152

Nyss kom jag hem från en liten promenad. Vi gick till kanalen en sväng, och så hem igen. Enya ville inte somna här ute, så det var lika bra att ge sig iväg. Nu sover hon där nere, men ska väcka henne strax - om hon inte vaknat nu vill säga.


305004-153
jag är ingen skönhet direkt, men jag bjuder på den här bilden ändå.. det får ni stå ut med :P


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej o tack för man fick komma över en sväng idag :) Nästa gång blir de o stana lite längre tycker jag allt =) Kul o se o träffa er igen länge sen sist ju. ha de så bra tills nästa gång kram lollo o flisan

2008-04-02 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0