Jaaaaaa!

Igår var verkligen en toppendag!

Det började med att vi sov länge, och när vi gjort oss iordning tog vi en promenad ner till Droppen och lekte lite. Det var längesen vi var där nu, och "fröknarna" blev glada över att se oss. Sen kl 12 när det stängde var det dags att gå hem. Strålande solsken och massa fågelkvitter gjorde promenaden mysig - fast svettig med vinterjacka! Blev tvungen att ta av mig jackan emellanåt för att inte smälta bort :P
Vi stannade till hos pappa en sväng och sa hej, innan vi gick hem och åt.

Väl hemma åt Enya, sen somnade hon. Då passade jag på att ringa Stångåstaden, och de hade goda nyheter. Jag fick lägenheten!! Känns så himla skönt, även om det suger att flytta härifrån! Vill stanna kvar på den här gården, men man kan ju inte få allt här i världen..
Så på måndag ska jag skriva kontrakt och höra mig för när dom kan börja renoveringen. Skulle vara skönt om golven kan vara klara innan inflytt, men vi får se vad de säger.

På eftermiddagen var vi ute och lekte med Annika och Wille. De grävde i sandlådan, gungade gunghäst, åkte rutschkana och så skjutsade Wille runt Enya i lära gå-vagnen, hihi!
Blev ett par bilder på sötisarna också, de kommer här nedan..

305004-138305004-139
305004-140
305004-141
305004-142
305004-143305004-144
305004-145


Ja, nu är det bara att sätta igång med planering och packning. Ska bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0