Senaste veckan

I helgen var vi på bröllop i Stjärnorps kyrka. Jag, Jerry, Kim och Annika åkte, och barnen stannade hemma hos Annikas mamma och syster.

Det var David och Madde som "förgiftade" sig, och de var jättefina båda två!
Kul att gå på bröllop, det var det första i mitt liv, men förhoppningsvis inte det sista.

Självklart hade jag kameran med mig, men eftersom det var fotoförbud inne i kyrkan fick jag inga bilder därifrån, men utanför blev det desto fler. Några smakprov kommer nedanför.

Hade även fixat med en liten överraskningspresent åt brudparet, men vad det var håller jag "hemligt". Kul att den uppskattades i alla fall!





Måndagen och tisdagen tillbringades på Öppna förskolan i sällskap med Annika och Wille.
I måndags blev det bara en timma ungefär, och typiskt att Enya sov typ hela tiden.. men bättre var det i tisdags. Hon sov en stund, men i övrigt så övade hon på att sitta själv och det gick faktiskt ganska bra.
Till och med fröknarna tyckte det var skoj att få se Enya pigg och glad, eftersom hon har sovit de andra gångerna vi varit där.





Igår fortsatte jag att öva Enya på att sitta själv, och då gick det mycket bättre än i förrgår. Övning ger färdighet, som det heter!






Idag var jag uppe ganska tidigt. Annika skulle komma förbi och hämta en skiva med Willes dopinbjudan som jag gjort åt dom. Men jag blev klar innan, så jag tog med Enya ut och gick ner till henne istället. Sen fastnade vi en stund utanför och pratade, och rätt var det var så tittade Madde ut genom fönstret.. De höll på att städa, för de har precis fått nytapetserat.
Vi gick upp till dom för att kolla på tapeterna, de var fina!

Sen gick klockan, och vi hann inte ner till Öppna förskolan som jag hade tänkt, så vi gick en lillsväng häromkring istället. Skönt med lite luft! Enya pratade friskt där hon satt i vagnen och verkade tycka det var mysigt med promenad..




tuuut tuuut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0