Gott och blandat

Kl 10 idag var vi i Folkets Park i Ljungsbro och handlade lite kläder till skrutt. Var i Cupolen förra fredagen och köpte litegrann, och nu kunde jag ju köpa det jag tänkte köpa då, men gjorde inte.
Fanns en del fint idag också, men det finaste var till pojkar - som vanligt. Men några plagg hittade vi allt till henne, och jag köpte även en halsduk till mig själv.


enyas kläder

Efter vi varit där gick vi till Kim och Annika på lite kalas. Kim fyller 31 idag, och dom bjöd på kladdkaka och glass - mums! Åt mest av alla som vanligt.
Kim fick ett Fia med hutt, och Wille fick en dress med pirat på. Jättefin var han i den!
Imorgon ska vi tydligen inviga spelet, får väl se hur det går, hehe!



enya kalasfin

Nu ikväll har vi gjort iordning lite för morgondagen då mamma, jag och Annika ska till Norrköping på loppis. Prissatt några böcker, packat bilen och så. Inatt bär det av runt 4.30. Brrr, vad kallt det kommer vara!
Ska mest sälja barnkläder men även lite böcker och annat "skräp". Med min tur blir det nog inte många kronor i förtjänst, men jag hoppas förstås på att vi tjänar en rejäl kosing!

Har dessutom testat att ge Enya gröt igen. Har ju tagit ett uppehåll från det några dagar nu, men såg på henne i morse att hon inte gillar palsternacka och potatispurén värst mycket, så vi tänkte byta tillbaka igen. 
Gröten gick betydligt bättre än förväntat! Efter en stund när hon fattat det här med att gapa och svälja så åt hon på jättebra, var glad och verkade tycka det var gott!
Så nu blir det gröt varje morgon och kväll, om det går som det ska. Kul!



mums med gröt



Snart blir det filmkväll med mamma och gubben.. trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0