4 månader

Precis kommit hem från BVC.
Jag hade rätt, Enya hade växt massor - 3,5 cm för att vara exakt.
Så nu är hon 63 cm lång och väger 6840 g, stora tjejen! 

Gick lite bättre med maten idag, så jag känner att vi ska fortsätta nu i ett par dagar till, så får vi se om hon äter mer i slutet av veckan. Britt-Marie sa ungefär vad jag trodde hon skulle säga faktiskt, men hon tyckte även att vi ska byta ersättning till en mer mättande. Kanske ska testa det med!?

Snart ska Enya och jag åka iväg till min mormor. Mamma är där ute, och så får vi passa på att träffa de andra i släkten. Trevligt, trevligt!
Sen på vägen hem ska vi stanna till hos ett par gamla vänner. Var säkert 10 år sen jag träffade dom, så det ska bli spännande!
Men dom är ju jättetrevliga och snälla, så det kommer nog bli en kul kväll.

Nähä, nu är det dags för lite käk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0