Kul!

Jaha, det var rätt länge sen jag skev här.
Har inte hänt så väldans mycket sen dess, mer än lite framsteg som Enya gjort.

Det största är väl att hon kan gunga gunghäst, alldeles själv!
När vi var på BVC senast när Wille skulle väga och mäta sig, så testade jag att sätta Enya på gunghästen eftersom hon börjat "gunga" fram och tillbaka när hon sitter i knäet.
Hon fattade galoppen nästan direkt och tillbringade ganska lång tid på den där hästen. Det var ju jättekul och hon skrattade en massa. Hihi!

Nu får vi se om hon får en gunghäst i julklapp, om inte får vi köpa en till henne tror jag!

305004-75


305004-76




För övrigt så har jag gjort klart julkorten nu och skickat iväg dem på framkallning.
Väntar spänt på hur de blir!
Hoppas de blir fina så vi kan skicka iväg dom, hihi.

Snart är det dags för julbord på Hansgården. Ska se till att tvätta lite innan dess.. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0