Update

Tisdag (070821)

Idag var Enya och jag på stan och fikade med andra mammor och bebisar från Familjeliv-tråden jag skriver i. Mamma fick vänta med mig utanför Claras, för jag hade ju ingen aning om vilka det var vi egentligen skulle träffa.

Men sen kom det en tjej (Sofi) som frågade om det var Familjelivträffen, och då behövde jag inte känna mig ensam längre!

Det var trevligt att träffa de andra tjejerna, även om jag inte sa så mycket. Har ju lite svårt med det där att ta kontakt, men lite pratade jag iaf. Satt bredvid Sofi och hennes dotter Ebba. Enya verkade tycka bra om båda två, för hon skrattade en del och sa inte ett ljud när hon satt i Sofis knä.

De andra var självklart trevliga de med, men det blir så svårt att "lära känna" så många på en gång..

Får se om det blir någon mer träff snart, men det tror jag nog!




Onsdag (070822)

Idag var det dags för återträff med föräldrakursen. Det var så roligt att få se alla små bebisar!

Thindra och Maja hade jag iofs redan sett, men kul ändå!

Det blev tre pojkar och tre flickor i vår grupp - Sebastian, Thindra, Enya, Maja, Theodor och Ludwig blev underverkens namn.

Så söta så, allihop!

Hoppas verkligen att vi kommer att träffas lite regelbundet nu, så vi kan följas åt.

Tyvärr glömde jag kameran hemma, annars hade jag tänkt ta lite bilder på alla bebisar och deras föräldrar, men det får väl bli nästa gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0