Onsdagslista

Favoritalkohol: Grogg (vodka/bacardi och läsk)
Favoritfärger: Grön, svart och gul
Framtidsplan: Få ett jobb jag trivs med, få en till liten bebis
Tre prylar till en öde ö: Kamera, musik, batterier
Är du vegetarian eller vegan?  Nej
Hur många har du kysst? Har inte räknat
Hur många piercings har du? 2 hål i öronen, om det räknas?
Hur många tatueringar har du? Ingen
Två saker du skulle vilja ha: Mycket pengar, ett hus
Något alla vet om dig: Att jag är tjej
Vad blir du glad av? Enya
Vad gör du när du blir ledsen? Gråter?
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? Kläder och mat
Favoritpasta: Spagetti
Vad var det senaste olagliga du gjorde? Laddade ner musik
Vad längtar du till? Enyas första smakportion
Favoritsnabbmatställe: McDonalds (Five tastes)
Vad har du i glaset? Vatten
Bästa hang-outet: Vet inte
Favoritte: Jordgubb
Vilken film får dig att gråta? Många, är så känslig
Vad är skönhet? Det är olika..
Om du fick 1 miljon, vad skulle du göra då? Åka utomlands och spara 
När grät du senast? I lördags
När skrattade du senast? Ikväll
Vad är du rädd för? Döden
Favoritmat: Grillat kött
Frisyr: Rakt, långt, stripigt, tråkigt!
Vacker människa: Enya, mina nära och kära
Klok människa: Mamma
Meningen med ditt liv: Det måste väl ändå vara att leva det fullt ut?
Vad åt du till frukost? Skippade frukosten idag 
Vem tycker du synd om? Många
Vem tycker synd om dig? Vet inte
Vem tycker inte om dig? Svärmor
Gillar du svarta kläder? Japp
Vem hade du senast en seriös pratstund med? Yvonne
Brukar du svära mycket? All the time
Största misstaget som du begått? Vet inte
Vill du gifta dig? Tror det
Hur tidigt stiger du upp? Beror på vad jag ska göra
Gillar du att slåss eller? Nej!
När var du senast riktigt full? Grisfesten 2006 
Hur många timmar sover du per natt? Så många som möjligt
Saknar: Mina pratstunder med Marcus
Favoritserie: Prison Break, Men in trees
Gröna eller röda äpplen? Gröna
Senaste hångel? Igår?
Bra film du sett nyligen: ''Se upp för dårarna''
Har du raggat på internet? Nja
Bästa barnprogrammet: Fem myror är fler än fyra elefanter
Kärleken: Knallar på
Nämn något som gjorde dig glad igår: Köpte ett par fina skor till Enya
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Började fylla i den här listan
Vad har du druckit idag? Saft, för ovanlighetens skull
Vad var det senaste du åt? Tårta
Vad var det senaste du köpte? Enyas skor
Vad är det för färg på din ytterdörr? Grön
Vad är det för väder hos dig nu? Kallt, nattsvart
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Drömmer du mardrömmar? Ibland.. Gjorde det faktiskt natten till igår
Trivs du med ditt jobb? Är mammaledig, trivs jag bra med
Favoritlåt just nu? Vet inte, men Unchained Melody är en låt jag aldrig kommer tröttna på
Vad gör dig glad just nu? Hmm, jag vet inte
Vad ska du göra härnäst? Äta något kanske, och sen sova
Höger el vänsterhänt? Högerhänt
Humör just nu? Helt okej, men trött
Hur många kuddar sover du med? Två, men använder bara en
Morgon eller nattmänniska? Natt - älskar kvällar/nätter
Vad är viktigast för dig? Att alla vänner, familj och pojkvännen (och jag själv förstås) har det bra
Är du kittlig? Beror oftast på humöret, och om jag fryser eller inte
Snarkar du? Mmm
Stjärntecken? Vattuman
Äckligaste insekten? Spindlar
Stökigt eller välstädat? Mittemellan, men det är oftast väldigt stökigt
Längtar du mest efter nu? Att Enya ska bli frisk, att få sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0