Lördagslista

Namn: Evelina
Smeknamn: Evve
Födelsedag: 24:e januari
Födelseort: Linköping
Ögonfärg: Gröngula
Hårfärg: Brun
Pluggar/Jobbar: Mammaledig
Familj: Pojkvän Jerry och dotter Enya (+ mamma, pappa, bror)

FAVORIT...

Färg: Svart, grön, gul
Plats: Hemma 
Land: Sverige
Spel: Texas Hold'em, frågespel
Drog: Ingen
Film: Har många favoriter, men Dirty Dancing är den jag sett flest gånger!
Djur: Katter
Affär: Gina Tricot, H&M
Serie: Men in Trees, Prison Break
CD: Måste bli nån av alla blandskivor jag bränt
Café: Inget direkt - fikar ju aldrig
Skor: De skönaste köpte jag på marknad - ballerina i foppatoffel-material.
De snyggaste - Converse
Internetaktivitet: Finns så mycket skoj!

BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln: Ja, det är klart
Gnälla: Alldeles för ofta
Skrika: Ja, när jag är arg/irriterad
Sova: Ja, det är skönt
Ha ångest: Nä, det känns onödigt
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Aldrig
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Ibland händer det att jag gör det
Ta droger: Aldrig!
Försöka vara annorlunda: Tror inte det
Klä dig i svart: Japp
Gå till kyrkan: Nej, brukar gå gör jag inte, men ska gå den 25:e på Enyas dop
Gå i skolan: Nej, den tiden är förbi
Lita på folk: Ja

NÄR...

Åt du senast: För 2 timmar sedan ungefär
Läste du en bok senast: Oj, något år sen kanske
Var du på konsert senast: 1 augusti 2007 - Gessle i Jönköping
Köpte du något senast: Idag - kläder till Enya, en mobil (att hänga i taket), galgar
Svor du senast: Idag
Sjöng du senast: Sjöng vet jag inte, men nynnade Enya till sömns vid kl 22
Klagade du senast: Idag, på att alla flickkläder ska vara så förbannat rosa och puttinuttiga!
Är det sommar: När barnen/ungdomar får sommarlov

VEM...

Saknar du: Faktiskt ingen just nu, men jag kan ofta sakna stunder jag haft ihop med vissa personer
Vill du döda: Ingen
Vill du slå: Ingen, men andra får gärna göra pedofiler/våldtäktsmän/mördare väldigt illa!
Skrek du på sist: Jerry
Gjorde dig riktigt glad senast: Enya
Fick du sms från senast: Telenor
Ringde dig senast: Mamma, tror jag

HAR DU...

För många vänner: Absolut inte, några nära men väldigt kära
Förföljelsemani: Nej, inte vad jag märkt av
Färgat håret: Yes
Brutit några ben: Aldrig
Några piercings: Mm, om hål i öronen räknas?
Några tatueringar: Nej, men ska nog våga mig på att göra en inom en snar framtid
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejält: Javisst!
Komplex: Vem har inte det?
Stulit någonting: Ja, men jag fick dåligt samvete och skickade tillbaka det till butiken, fast det inte var värt mer än 10 kr =P
Lämnat landet: Ja, för att åka till London
Rymt hemifrån: Nej, jag gillade mitt hem
Tuttat eld på nåt: Näe

HUR...

Går du: I hopsjunket och utan nån hållning
Svarar du i telefonen: Hej, det är Evelina
Mycket pengar har du: Alldeles för lite, men vi klarar oss
Tjänar du pengar: Är mammaledig, så via bidrag
Bäddar du sängen: Bäddar aldrig
Ofta diskar du: För sällan
Ofta städar du: Jag gör det när Jerry inte gör det, ganska sällan med andra ord
Går det på jobbet: "Jobbar" hemma, går bara bra tack
Många stör du dig på: Uj, det är många det 
Ofta träffar du din familj: Så ofta jag kan
Mycket äter du: När det är grillat - som 3 stora karlar, om inte mer =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0