Kniiiip!

Idag blev Annika 30 år! Grattis grattis!




Hade tid för efterkontroll idag. Ville inte ha med mig Enya den korta stunden, så henne lämnade jag hos Kim och Annika sålänge. Tur vi har dom!
Allt såg faktiskt bra ut (skönt det) men barnmorskan tyckte att jag skulle knipa lite mer.. Lätt att jag glömmer bort det nu när jag inte ammar längre! Sen pratade vi även om preventivmedel, och sa att jag skulle ta mig en funderare på kopparspiral. Det lät ju faktiskt rätt bra, förutom att man kan få oturen att blöda mer än innan, och det vill jag inte. Finns iofs inte så många andra val för mig, för Jerry vill helst inte att jag ska ta något med hormoner, är tydligen inte snäll då! Hehe!


Annars har jag inte hittat på så mycket. Väntade på att Jerry skulle komma hem, men han ringde och sa att det brann på Cloetta, så därför blev han försenad några timmar.. Suck!
Men tur att det gick bra på fabriken iaf, även om det förstördes en massa.



Nu är det snart dags för sängen känner jag. Ont i skallen och magen kurrar. Smörgåstajm först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0