Kalas

Var på 50-årskalas igår för Peter, min mosters man. Jättetrevligt var det, trots värmen och myggen.
Enya var oxå med, och charmade såklart alla som var där!

Det bjöds på buffé, dricka av alla dess slag, och så hade de egen "trubadur".
Lite synd om Enya och Alicia som inte kunde vara inhomhus så mkt pga den höga volymen, men det ordnade upp sig ändå som tur var. Enya fick låna hörselskydd, men de var inte så populära direkt... I början gick det bra, men när hon kom på att hon inte kunde vrida huvudet så ville hon ha bort dom direkt! =P
Alicia funkade de dock bättre på, så Enya fick vara utan. Hon somnade faktiskt efter ett tag, och senare knölade vi in öronproppar i hennes öron.. då sov hon som en stock resten av kvällen =)

Jerry, han dansade en massa, och verkade må gott =P
Framåt slutet på kvällen dansade även jag, även om det gick mindre bra.. hehe..
Skadade fötter har jag idag, men det var det värt.



   
charmtroll, snutt och jag, snutt med hörselskydd

Idag är tyvärr Jerry sjuk. Vaknade inatt och behövde ta tablett. Febern var nog ganska hög just då..
Så just nu går han här hemma och mår piss.
Jag har ju redan haft mitt, så jag hoppas jag inte åker på det igen.


Usch, nu är klockan över 23 och jag är trött som ett ägg.. Blir att lägga sig strax!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0